[Talk-dk] Næstved Kommunes webkort

Pelle Rosenbeck Gøeg pelle at goeg.dk
Tir Aug 6 07:41:49 UTC 2013

Hej,

At det er sat til utm32n-euref89 er nu meget "normalt" i den verden,

Jeg er med på at credit er for begrænset når jeg læser
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Legal_FAQ#3a._I_would_like_to_use_OpenStreetMap_maps._How_should_I_credit_you.3A<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Legal_FAQ#3a._I_would_like_to_use_OpenStreetMap_maps._How_should_I_credit_you.3F>

Tror det er nemmest at skrive direkte til info at grontmij.dk om problemet, så
de kan rette det centralt. Af kommune webgis systemer grontmij/carlbro har
leveret, så er Ishøj den eneste jeg lige kan se der også har problemet og
bruger osm data.