[Talk-dk] Langebro i Københa?==?iso-8859-1?Q?vn

Victor Valore victor at valore.dk
Ons Aug 21 10:24:53 UTC 2013

Kære mailinglist!

Der er fornyligt blevet lavet en del ændringer omkring Langebro i
København, som jeg mener er helt forkerte i forhold til de standarder vi
mapper efter.

Langebro består af én asfaltflade med linie for cykelstier i begge
sider, samt fuldt optrukket mellem de to retninger for bilerne.
Herudover et fortov i hver side. Der er ingen specifik
hastighedsbegrænsning på broen, det vil sige at der færdselslovens
almindelige grænser der gælder.

Er der nogle der vil give et bud på den myriade af highways som ny er
lagt på broen?

Glæder mig til at forstå om det er mig der skal genlæse vores
mapping-retningslinier eller om der er andre som ser ligeså mange fejl
som mig...

Victor (VicVal)