[Talk-dk] Langebro i Københa?==?iso-8859-1?Q?vn

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Ons Aug 21 11:17:48 UTC 2013

Jeg har ikke set nærmere på Langebro, men hvis i ikke allerede har bemærket
http://www.openstreetmap.org/?note=27447, så er det i denne forbindelse værd at kigge
på den nu.

Jeg ved ikke om http://www.openstreetmap.org/user/Kopavap er tilmeldt denne
mailingliste, men jeg synes det må være passende om han var og at diskutere sagen med
ham.