[Talk-dk] Erfaringer med Endomondo

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Ons Aug 21 19:46:25 UTC 2013

Når jeg kører Mountainbike har jeg for det meste min Garmin GPS60CX med, og den logger 1
gang i sekundet.
Når jeg kommer hjem og loader det op på endomondo ser det helt forfærdeligt ud, og vil
være ubrugeligt til OSM, men den rå fil fra GPS har super data.

Om det kun er visningen, og om man faktisk kan får bedre data ud i gpx fil ved jeg ikke.

Carsten