[Talk-dk] Erfaringer med Endomondo

Leif Lodahl leiflodahl at gmail.com
Tor Aug 22 21:16:40 UTC 2013

Hej,
Min pointe er at der er RIGTIG mange der bruger Endomondo. Min egen
erfaringer - som jeres - at Endomondo GPS tracking er unøjagtigt. Men måske
er det i virkeligheden telefonernes GPS?
Vil OSM have nytte af at få fingrene i de mange (unøjagtige) GPS-spor?

Jeg tænker ikke kun i DK men verden over?

En ting er at Endomondo benægter at OSM er bedre end Google, hvilket
sikkert skyldes at Google får data fra Endomondo og at Endomondo derfor
ikke skal betale fuld pris for tiles, En anden ting er, om vi kan få
brugerne til at uploade deres tracks til OSM?

Vil OSM have nytte af de (unøjagteige) GPS-spor?

Bare en tanke?

/Leif