[Talk-dk] Erfaringer med Endomondo

Peter Brodersen peter at ter.dk
Fre Aug 23 08:43:13 UTC 2013

Hej,

Blot et side-indspark; sidste år var jeg inviteret forbi Endomondo for
at snakke om OpenStreetMap, tileservere, m.m. og muligheden for at
samarbejde. Her var de ikke afvisende for at dele data med
OpenStreetMap, og det kunne klart være interessant om man kunne bruge
data under nogle omstændigheder.

Det behøver ikke nødvendigvis kun at være til at trace efter, men
kunne også give en række indikationer. Hvis fx 200 personer på samme
dag begynder at løbe over vandet et bestemt sted, så taler
sandsynligheden for, at der er åbnet en bro dér, som man så evt. selv
kan tage ud for at trace.

Det kunne være, jeg skulle prikke til dem igen.

- Peter