[Talk-dk] Tertiary-spaghetti...

Stefan Greisen stefan at greisen.eu
Ons Dec 18 19:17:08 UTC 2013

Hej

Jeg er fuldstændig enig. Her I Esbjerg er der også kommet en del tertiære
vejre til. Tertiære veje, er veje der føre et sted hen, det er ikke en vej
gemme et boligkvarter som ender blindt. Generelt mener jeg det er bedre at
under klassificere en vej hvis man er i tvivl.

Jeg kan se at det nogle steder er "residential" der er opklassificeret.
Venligst husk at highway="unclassified" kan bruges til veje som ikke er
"residential" men heller ikke er store nok til at være tertiære.

mvh
Stefan