[Talk-dk] Til orientering - Nye luftfotos fra Geodatastyrelsen

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Lør Dec 21 17:47:01 UTC 2013

Hej Gregers

Det er virkelig godt stykke arbejde - Det virker fint og indlæsning
går da allerede relativt hurtigt i de tre steder jeg har testet med
Potlatch 2

Til orientering for prøve Gregers løsning så går  I ind i Potlatch 2
editoren og går op Baggrund>Edit > Add > kopiere  URL'en
http://mapproxy.gpweb.dk/tiles/1.0.0/kortforsyningen_ortoforaar/EPSG3857/$z/$x/$y.jpeg
i feltet URL giv et navn i Name feltet fx Geodatastyrelsen -  Klik på
X for lukke ned - Dernæst gå i "Baggrund" igen og vælg det navn du
angav før - Nu skulle Geodatastyrelsen luftfoto blive indlæst.

Vh
Søren Johannessen