[Talk-dk] Fejl i opdatering af adresser?

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tir Jan 1 21:37:17 GMT 2013

Hej,

Yep, Geoservicen er nede i øjeblikket - og mit script var ikke så
robust, som jeg havde regnet med :-(

Jeg har sørget for, at scriptet ikke længere vil opdatere, hvis den
ikke kan hente data (uanset om man manuelt eller automatisk vil rette
adresser). Og så har jeg lige sat den automatiske opdateringen på
pause.

Jeg må lige se, om jeg kan få lavet en liste over hvornår, det er gået
galt, og så have en liste af veje klar til opdatering igen.