[Talk-dk] tak for denne gang

Toft, Kurt Forbech kft at gst.dk
Man Jan 7 13:39:46 GMT 2013

Hej Nick

I dag kl 11,10 skrev jeg et indlæg til Anders her på denne liste.

Tidligere i dag havde jeg skrevet følgende til ham uden for denne liste:
Hej Anders

Jeg har set lidt på dine bygninger det angivne sted.

Hvorfra stammer disse bygninger, da de slet ikke passer med FUGRO ???

Med venlig hilsen

Kurt Forbech Toft