[Talk-dk] Fugro luftfotos på sydfyn, vest for Svendborg

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tor Jan 10 20:44:13 GMT 2013

Jeg har ikke oplevet, at der har været så meget kritik af Google blot
ud fra deres ortofotos (luftfotos). Det har mere været med Street
View-billeder, at der har været ballade. Dertil kommer, at de fotos
også kommer offentligt ud andre steder i øvrigt, sandsynligvis på
Geodatastyrelsens egen hjemmeside, nok her til marts. Billederne
kommer vi mest af alt til at bruge internt.

Når det så er sagt, så mener jeg heller ikke, at der er behov for, at
man går ind og mapper folks swimmingpools, græsplæner, terrasser og
den slags. Men det er mere min mavefornemmelse.

- Peter