[Talk-dk] Import af bygninger fra Geodatastyrelsen

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Fre Jan 25 09:33:53 GMT 2013

dette? Jeg fandt ikke lige nogen ved at klikke lidt rundt i editoren.

Meget få, men det er set. 'Flare' har lagt stort arbejde i at tagge
bygninger med højde, farver osv. Se f.eks. heromkring:
http://www.openstreetmap.org/?lat=56.19369&lon=10.19681&zoom=15&layers=M

---
Hvor mange bygninger snakker vi om der overlapper? ~50.000 ? Hvis vi er
hernede kan vi så ikke bare masseimportere og så manuelt fjerne dårligste
duplikat?

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe