[Talk-dk] Import af bygninger fra Geodatastyrelsen

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Søn Jan 27 10:05:51 GMT 2013

Ja, lad os endelig få alle de nemme bygninger ind (dem uden overlap med
eksisterende).
Ligger der flere oplysninger end geometrier i datasættet, som kan anvendes
til tags? F.eks. building=public, church, hospital eller lignende?

Den 27. jan. 2013 10.44 skrev Soren Johannessen <soren.johannessen at gmail.com