[Talk-dk] Naturstyrelsens data - nogen der har set dem?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tir Jan 29 18:42:48 GMT 2013

Hej alle sammen

Jeg læser i dag på Geodatastyrelsens hjemmeside følgende

"Hundeskovs-finderen er det første konkrete resultat af, at
miljøminister Ida Auken sidste år besluttede at frigive
Naturstyrelsens data om friluftsliv."
http://www.gst.dk/Nyheder/Nyheder_ny/hundeapp.htm

Måske der er noget jeg har overset men jeg har ikke kunne se nogen
steder af fx data til shelters, primitive camping places og andet der
har med friluftslivet at gøre ligger fremme.
Da der har været flere personer gennem tiderne her på Talk-Dk-OSM som
har efterlyst den slags data til at gøre OSM bedre, så vil jeg lige
høre om nogen af jer er bekendt med det og har fundet disse ovennævnte
data? og givet fald hvilken slags licens er det så under.

Mvh
Søren Johannessen