[Talk-dk] meget flittig tysker

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Fre Jul 19 22:53:48 UTC 2013

Hej Rasmus

Mange tak fordi du tager den sag op

" jeg da, at vi står sammen som dansk community og sender ham videre til
DWG uden pjat."

Jeg kan se via Overpass Turbo at han i Nordjylland
http://overpass-turbo.eu/s/C5 (I kan selv klikke på de ikoner der dukker op
og se de mystiske ting, som Rasmus også nævner)

Her har han givet mange landsbyer/byer status som  "place=suburb" (bydele
som kun findes i større danske byer) hvilket tagget ikke skal bruges til
for disse landsbyer/byer. Desuden ser jeg population under 200 stk hvilken
kilde bruger han mon til det? Danmarks Statistik tæller i den frie stat-
kun byer med over 200 indbyggere. Hvis man skal have mere uddybende tal for
mindre landsbyer skal man købe sig adgang til disse, hvilket jeg ikke tror
han har nogen adgang til.

vh
Søren Johannessen