[Talk-dk] Mapping Party i Århus for et netværk af IT-kvinder

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tor Mar 7 20:40:57 UTC 2013

Hej alle sammen

Er der nogen aktive OSM i Århus eller omegn der har lyst til at lave
et mapping party for et netværk af IT-kvinder? . Det er introduktioner
til det basale kortlægning og hvad OSM er for et projekt. Og så ikke
mindst at de selv bliver sluppet løs med kortlægning

Theresse Hansen (hun skriver i Version2 ofte) eller journalist Signe
D. Jepsen vil så sørge for lokaler, netværk og andet praktisk såsom
indkaldelse osv.

Ved det sidste mapping party i København under Open Data Day var der 4
ældre OSM'er der dukkede op og hjalp da 8 helt nye OSMer der dukkede
mødte op.
Jeg har skrevet lidt om det her
http://www.microformats.dk/2013/02/25/efterskrift-openstreetmap-kursus-afholdt-pa-rigsarkivet/

Så hvis I er flere der gerne vil dette så hold jer ikke tilbage.

Kontakt mig og jeg sætter jer i forbindelse med de to kvinder.

vh Søren Johannessen