[Talk-dk] Bygninger fra Frederikssund Kommune - hjælp til import

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Ons Maj 1 05:49:52 UTC 2013

Hej Jonas & Peter

Rigtigt godt stykke arbejde - Frederikssund Kommune har masser af
sommerhuse, som er godt skjult bag store træer fx i Kulhuse området,
så det er godt via masseimport at disse bygninger nu kommer til syne -
se evt. her
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.93093&lon=11.94122&zoom=16&layers=M

vh
Søren Johannessen