[Talk-dk] MapBox iD editor er nu live

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tir Maj 7 18:03:06 UTC 2013

> Søren, dette er en lidt undelrig sætning:
> "Kortets objekter kun beskrives på tre måder: ved brug af punkter, linjer
> eller områder. Alle kortets objekter kan vælges ved at klikke på dem."
>
> Jeg går ud fra at der skal byttes om på kun og beksreives.

Hej Nick

Tak for at have fanget en - Måske du har lyst til at være med til at
læse korrektur? - Det har været lidt omfattende mængde der skulle
oversættes - så i stedet for at vi tager tingene her 1 efter 1 i
tråden, så går vi til korrektur

Oversættelsen af iD sker på Transifex siden https://www.transifex.com/
- hvor der først skal oprettes en gratis brugerkonto. Dernæst find
https://www.transifex.com/projects/p/id-editor/language/da/ der er to
filer - en til selve interfacet "Core" og så en til TAGS "Preset" -
vælg hvilket oversættelsessæt du vil gennemgå-  gå ind og ret i dem
den er galt med - husk at klikke på "Save" efter en rettelse.

vh
Søren