[Talk-dk] OSM Street Auto Updater virker ikke?

Peter Brodersen peter at ter.dk
Søn Maj 12 20:02:46 UTC 2013

Hej Michael,

Den har drillet lidt på det seneste - jeg må lige se, hvorfor der ikke kan
hentes data fra serveren.

Så vidt, jeg kan se, kan jeg godt hente fra en anden maskine, så jeg må nok
lige tjekke, om min server har sendt for mange forespørgsler.

Ellers burde der være adgang til al adressedata senere på året, så vidt jeg
lige kan gennemskue ud fra Grunddata-planen, men jeg er ikke 100 % sikker
på det område.

- Peter Brodersen