[Talk-dk] Status på Geodatastyrelsen s FOT citering

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tir Maj 28 13:42:17 UTC 2013

Hej Klaus

> Hvorfor skal OSM stilles dårligere end andre brugere?

Godt du bringer den op -

Jeg har spurgt direkte Geodatastyrelsen med to eksempler om hvilke der
er gyldige og gode nok - Mit eksempel, hvis jeg har brugt noget FOT
fra Lolland Kommune

1) "source=Geodatastyrelsen : Lolland Kommune - FOT - Hentet via FTP 2013-04-22"
2) "source=Geodatastyrelsen og Danske Kommuner - FOT - Hentet via FTP
2013-04-22"

Jeg venter på et kontant svar samt at få lov til at udgive hele
mailkorrespondancen med Geodatastyrlelsen og I derved alle sammen kan
se tilladelsen og krediteringssyntaks

Og Klaus har helt ret i at nummer 2 variant er den nemmeste at håndtere.

Vh.
Søren Johannessen