[Talk-dk] CykelSuperStier, cykeltags og kopper

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Lør Nov 30 09:12:53 UTC 2013

Hej alle

Jeg tror der menes alle pt. 20 kommuner  der er gået i med i
Cykelsuperstier samarbejdet og områderne  der. Det drejer sig om
følgende kommuner.

"Albertslund, Allerød, Ballerup, Brøndby, Egedal, Fredensborg,
Frederiksberg, Frederikssund, Furesø, Gentofte, Gladsaxe, Herlev,
Hvidovre, Høje-Taastrup, Hørsholm, Ishøj, København, Lyngby-Taarbæk,
Rudersdal, Rødovre, Vallensbæk.

 Mere om Cykelsuperstier her http://www.cykelsuperstier.dk/content/faq

Hvor der de kommende år skal anlægges ca. 28 ruter (pt. er der to
ruter i luften).

Selv mener jeg at kommunerne i Cykelsuperstier samarbejdet  bør
afholde OSM mapping parties for deres borgere og ad den vej få nye
lokale med den særlige vigtige lokalkendskab med. Hvis altså at
kommunerne går all-in med at bruge OSM som datagrundlag for deres
rutenavigation.

Vh
Søren