[Talk-dk] CykelSuperStier, cykeltags og kopper

Uffe Kousgaard uffe.kousgaard at routeware.dk
Lør Nov 30 10:48:25 UTC 2013

Hej,

Er siden i beta? For den virker ikke særlig godt med IE10 (og nej,
svaret på mit spørgsmål er ikke at jeg skal prøve med en anden browser).

Jeg kan zoome ind ét niveau med rullehjulet og derefter hverken ind
eller ud. Kun panorere. Knapperne med + og - virker heller ikke.

"Anlagte ruter" vises kun NV for et sted ved Hulgårdsvej.
Ingen planlagte ruter.
Så er der nogle orange cirker, men de er allesammen halve.

mvh
Uffe Kousgaard