[Talk-dk] CykelSuperStier, cykeltags og kopper

Michel Coene michel.coene at gmail.com
Lør Nov 30 13:53:57 UTC 2013

Hvis man skal lave den slags er det meget irriterende at man skal arbejde i
så små stomper for ikke at ramme serverens begrænsning.  Plus man mister
meget tid ved at downloade huse, p-pladser og andre ting man ikke har behov
for.Er det muligt i JOSM at begrænse downloadet til kun at indeholde
highway tagget?