[Talk-dk] Import af bygninger for Dragør Kommune

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tor Okt 3 12:37:07 UTC 2013

Hej Kurt,

Det er et udtræk fra deres egne FOT-data. Deres tilladelse lyder som følger:

"På vegne af Dragør Kommune giver vi hermed per dags dato,
OpenStreetMap Danmark tilladelse til at benytte vores FOT bygningsdata
til fri benytttelse under OpenStreetMaps licensen."

Det er omtrent samme aftale, som en 4-5 øvrige kommuner har indgået.

Så jeg antager, at det tilsvarer de frie grunddata, dog med et mere
opdateret udtræk.

- Peter Brodersen