[Talk-dk] 126 busstationer med navnet PAPUGA - hvordan rydder vi op?

Kristian Krægpøth k.kragpoth at gmail.com
Søn Okt 6 14:51:32 UTC 2013

I Ringe er der også en anbragt PAPUGA busstation.
Den er anbragt der, hvor "nødbusserne" holder, når DSB-togene af en eller
anden grund ikke kører. Det er alle mulige busselskaber, som DSB entrerer
med, måske også med Papuga.
PAPUGA busstationen i Ringe bør fjernes - der er ikke nogen permanent
busstation på stedet.
Den "rigtige" busstation ligger på den anden side af togstationen og er
markeret som et busstoppested - måske burde det rettes til busstation?

Venlig hilsen
Kristian Krægpøth