[Talk-dk] 126 busstationer med navnet PAPUGA - hvordan rydder vi op?

Esben Damgaard maillist at hvemder.dk
Søn Okt 6 19:24:48 UTC 2013

Den 06-10-2013 14:35, Anton Stonor skrev:
> Hej,
>
> En bruger har oprettet en masse danske "amenity=bus_station"-noder med
> samme navn, nemlig "PAPUGA". P.t. er der 126:
> http://overpass-turbo.eu/s/193
>
> Det virker ikke helt efter bogen - jeg har i hvert fald aldrig set en
> busstation med det navn. Fredag for en uge siden skrev jeg til
> brugeren for at høre, om der mon var tale om en fejl, eller om
> hensigten var at vise de busstop, hvorfra et bestemt busselskab har en
> rute (ifølge Google findes et busselskab ved navn Papuga).
>
> Jeg har ikke modtaget noget svar.

> [...]

Jeg har faktisk haft kontakt til ham for næsten et år siden. Han troede
at hans ændringer kun var synlige for ham selv. Jeg har bare glemt alt
om det bagefter :/

Det meste han har lavet er kun fejlbare stationer med titlen PAPUGA. De
kan godt slettes alle sammen. Der er dog nogen gange lidt mere
redigering, men hvor meget der er ved jeg ikke.
Jeg tror også jeg fandt en redigering af kortet hvor han havde fjernet
noget cykelparkering, garanteret for at PAPUGA titlen var synlig.

Måske vi bare burde lave et fælles google doc med alle hans changesets
og så kan vi alle gå i gang med at omdanne hver enkelt.

Hilsen
Esben