[Talk-dk] Advarsel

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Ons Okt 16 16:34:12 UTC 2013

Jeg er egentlig ikke uenig, jeg genbruger normalt heller ikke punkterne da det
efterfølgende bliver besværligt at editere i.

Jeg synes måske at det hører med til synspunktet at der ikke er enighed om dette og at det
også diskuteres på den internationale liste.
f.eks her https://lists.openstreetmap.org/pipermail/newbies/2013-October/007450.html

Carsten