[Talk-dk] Advarsel

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Ons Okt 16 16:54:25 UTC 2013

Ok, jeg skulle måske have sagt det mere klart. Problemet med polygoner og
broer/tunneler er at man som i dette tilfælde kan komme til at forbinde broen
med vejen/jernbanen/åen under den, hvilket selvsagt kan have uheldige
konsekvenser.

Jeg finder det iøvrigt lettere utroligt at ingen opdagede hvad problemet er,
men det kan måske skyldes at det er lettere at få øje på i JOSM end i de andre
editorer.