[Talk-dk] Advarsel

Michel Coene michel.coene at gmail.com
Tor Okt 17 07:41:34 UTC 2013

Det vil jeg altså gerne høre lidt mere om, da jeg tit gør det.  Mener du at
denne gårdsplads f. ex. er forkert?
Jeg kan se pointen med en bro, men hvis der ikke er et hul mellem gade og
gård, hvorfor skule der så være en på kortet?
Og hvis du i dette tilfalde flytter vejen, er det ganske naturligt at
gården flytter med.
Det kan blive mere vanskeligt at editere bagefter, hvis man ønsker at
splitte af, men det har altid lykkes mig i JOSM, selvom man nogle gange
skal klikke lidt rund.  Dengang jeg tegnede min grundforenings græsplaner i
Google maps, blev jeg helt specifikt bedt om fra Google om at tilslutte
græsplanen til stien, sådan at der ikke er nogen hul på kortet:
https://maps.google.dk/maps?q=georginehaven&ie=UTF8&ll=55.734089,12.307496&spn=0.000986,0.002583&oe=utf-8&client=firefox-a&channel=fflb&hnear=Georginehaven,+2765+Sm%C3%B8rum&t=m&z=19