[Talk-dk] admin level 8

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Søn Okt 20 15:24:19 UTC 2013

Hej Ole

Jeg gætter på at det vedr. Admin-Level 8 og stammer fra den aktive
tysker - som rodede rundt med DKs administrative grænser og opfandt
nye kommuner, lavede landsbyer om til bydele, rodede rundt med
postnumre osv for et par måneder siden.  Se OSM-talk tråden her
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-dk/2013-July/003516.html
- Han er stoppet nu efter henstilling fra OSMF Data Working Group.

Der er desværre ikke helt blevet ryddet op efter ham endnu - Se fx
OverPass søgning efter admin_level 8 her i Nordjylland
http://overpass-turbo.eu/s/1je - Jeg ville slette disse admin_level 8
vedkommende har lavet hårdt og kynisk.

vh
Søren Johannessen