[Talk-dk] admin level 8

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Søn Okt 20 16:29:19 UTC 2013

Jeg har slettet en del (og deres tilhørende relationer) når jeg er stødt på
dem. De der er tilbage skal selvfølgelig også slettes. Han var meget aktiv og
nåede at lave de der post_code grænser over stort set hele den nordlige
halvdel af Jylland. Det er ikke sådan når der kommer sådan en udlænding og
tror han har kompetence til at rode med vores regions- og kommunegrænser :-/

På et tidspunkt bør vi vel gennemgå de omtalte administrative grænser og få
dem lagt tilbage hvor de hører hjemme.

Mvh Hjart