[Talk-dk] Rundkørsel i Middelfart spøger

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Tor Sep 26 12:26:40 UTC 2013

Det er nu 3. gang jeg skal til at fjerne en rundkørsel i Middelfart, mellem
Hovedvejen, Brovej og Vandværksvej http://osm.org/go/0Hz_U2PF   Rundkørslen
er der ikke mere selvom den er på luftfoto. Store dele af Middelfart
omlægges for tiden p.g.a. den kommende Avlbyafkørslen på motorvejen, der
snart åbner, derfor skal man altså ud at se på tingene inden man bare
retter.

Jeg synes at jeg har lagt noter om sagen på kortet og i datasættet
alligevel flyver nogen over og opretter en rundkørsel hver gang jeg fjerner
den.

Hvordan kører man datasættene tilbage.

Hvordan sikre man at det her ikke gentager sig, det er jo rent sisyfos
arbejde det her.

Mvh
Esbern