[Talk-dk] Til orientering - OSM DK og offentlige adresser - foredrag State of the Map France

Michel Coene michel.coene at gmail.com
Ons Apr 9 09:30:10 UTC 2014

På slide 47/53 kan man se hvordan husene bliver linked til et sted ud på
gaden.  Jeg har faktisk været ud for at min GPS sent mig ud på den forkerte
gade fordi huset var bygget tættere på den bagvedliggende gade.  Er der en
mulighed at lave sådan noget i OSM, uden at det forstyrrer de
bulk-importerede adresser?