[Talk-dk] Donation til OSM fra firmaer - fremgangsmåde og skat?

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Man Dec 15 17:02:59 UTC 2014

Hej

Det forekommer mig som en fremragende ide. Jeg mindes svagt at have doneret et
mindre beløb, men har ikke forsøgt at trække det fra i skat.

Men jeg har længe haft et ønske om at få gang i noget mere
socialt/organisatorisk omkring det danske OSM community (eller hvad man nu kan
kalde det). Jeg kunne selvfølgelig selv prøve at arrangere noget, men da  jeg
nu i mange år har været på førtidspension, og lad mig sige det sådan, fortsat
arbejder på at få det bedre, ligger det ikke lige umiddelbart til højrebenet
for mig.

Så hvad med at donere et slags dansk mini State-of-the-Map? Jeg er sikker på
at det vil kunne gavne projektet mindst lige så meget som en donation til
OSMF.

Mvh Hjart