[Talk-dk] Stier og veje i Jægersborg Dyrehave

Flemming Bruun flemmingaa at gmail.com
Tir Dec 23 10:53:59 UTC 2014

Men vi kan vel være enige om, at mindre stier i skovene godt kan
markeres som path?

Jeg har rettet en del stier i mine nærskove, hvor jeg har markeret de
meget små stier som path, og markeret de store skovveje som track.
Footpath forstår jeg ikke i skovene, mens cycleways kan virke ok i visse
områder, hvor der virkelig er lavet en cykelsti gennem skoven med
asfalt-"und-alles".

/Flemming