[Talk-dk] Stier og veje i Jægersborg Dyrehave

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tir Dec 23 12:01:50 UTC 2014

Hvorfor er der forviring mit billede?  Det viser da track fra skov,
det er fra  Mapillary og viser geotagget billede sekvens inde fra
Færgelunden (skov) og der er ingen boede huse på det vejsegment eller
i skoven for den sags skyld

Billeder der ligner ja vi ser ofte dem  i sommerhuse områder med samme
fysiske struktur/udformning
(Se fx billede fra sommerhusområde
http://www.mapillary.com/map/im/QG4JOn4Xwr8LNigWvLZIBg )
, her kan man så vælge residential og indkørsler ned til gårde kan så
tagges highway=service service=driveway - de ligner som regel det vist
fra billederne.

vh
Søren