[Talk-dk] Til orientering - ny JOSM version 6502 og Geodatastyrelsens luftfotos

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Man Jan 13 21:18:10 UTC 2014

Hej Michael

Under Rediger >Indstillinger >WMS/TMS og på standardlisten ser du så
det samme som i vedhæftet billede i din JOSM udvikler ? scroll lidt
ned og  ser om ikke er der under DK og så Geodatastyrelsen (Denmark) -

Hvis ja - så skulle den være automatisk på listen under "Billedelag"
når du har vektor indhold fra Danmark inde -

/Søren