[Talk-dk] Stavefejl i den danske oversættelse på OSMs forside

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Man Jan 13 22:47:49 UTC 2014

Hej Michael

Hvis din browser er sat til dansk så vil du her
http://translatewiki.net/w/i.php?title=Special:Translate&group=out-osm-site&filter=translated&action=translate
få den danske OpenStreetMap webinterface oversættelse

Gå ud i søgefeltet oppe og skriv "OpenStreetMap-bi" og nu vil den
dukke op - Opret en konto og ret så den sætning på listen - Jeg ved
ikke hvor tit de fletter OSM websiden sammen med oversættelsen - så
opdatering sker ikke med det samme

/Søren Johannessen