[Talk-dk] Stavefejl i den danske oversættelse på OSMs forside

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tir Jan 14 11:01:30 UTC 2014

Hej Michael

Jeg bliver svar skyldig, da jeg ikke har oprettet nogen konto her -
hvad sker når når du går til  "Opret en ny brugerkonto"?

OSM wiki nævner en  ". User Siebrand" som er adminstrator på det
http://translatewiki.net/wiki/Translating:OpenStreetMap

Måske du kan kontakte ham vedr. konto eller hvis nogen der har været
med i oversættelse og læser dette kan hjælpe?

vh
Søren