[Talk-dk] Text interface / benzin

Jørgen Elgaard Larsen jel at elgaard.net
Ons Jan 22 17:03:13 UTC 2014

Michel Coene skrev:
> Mange Statoil's har 2 amenity=fuel tags, som kun er forskellig i at den
> ene heder "name=Statoil $bydel$"  og den anden heder "name= STC
> $bydel$".  Er det ok at jeg fjerner STC tags?

Jeg regner med, at du mener, at der er to noder for hver station?

En hurtig stikprøve afslører, at de tilsyneladende stammer fra en
masseimport foretaget af mok0 for ca. 4 år siden, med data fra statoil.dk.

Sandsynligvis har det importerede datasæt indeholdt dobbeltpunkter - mon
ikke "STC" står for Statoil Truck Center?

Du kan se hele mok0's ændringssæt på
http://www.openstreetmap.org/changeset/3592400

Jeg vil mene, at STC-noderne er unødvendige og kan fjernes. For de
øvrige punkter kan man måske checke stavemåde ("Statoil Rømø Nr
Tvismark" burde nok være "Statoil Rømø Nørre Tvismark")

- Jørgen