[Talk-dk] osm standard kort

Michael Larsen mvl.osm at network42.dk
Tor Jul 17 20:20:57 UTC 2014

Hej

Jeg syntes din uddybning lyder fornuftig.  Du skriver at veje der fører til
flere ejendomme ikke skal tagges med 'service=driveway', og her er jeg måske
ikke helt enig.  Det er ganske normalt ude på landet at fx 2 landejendomme
deler en indkørsel, og i sådanne tilfælde ville jeg mene at det stadig er
korrekt med 'service=driveway'.

/Michael