[Talk-dk] Oisfixes

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Fre Jun 27 12:36:03 UTC 2014

Hej Lars

Du skal også gå ind i OpenStreetMap med et redigeringsværktøj og så
tilføje det korrekte vejnavn (som du mener det skal være). Hvis en vej
er splittet op i mange dele (såkaldt vejsegmenter) så skal du på hver
eneste tilføje det nye navn - Dernæst gem dit arbejde og på OSM
standardkortet vil der ca. gå 5-10 minutter og du vil kunne se det
korrekte vejnavn.

Hvis du har nogen problemer eller vil have hjælp til at få rettet
dette - så skriv lige det ukorrekte vejnavn og byen og så hvad du vil
have af korrekt vejnavn i denne her mail-tråd. Så vil jeg tilføje det
for dig

Med venlig hilsen
Søren Joannessen