[Talk-dk] Manglende 'steder' i Danmark - nu på github

Uffe Kousgaard uffe.kousgaard at routeware.dk
Lør Mar 1 16:21:08 UTC 2014

Hej,

Jeg har prøvet at tilføje nogle for Roskilde-Lejre-området:

Abbetved
Bjergmarken
Gøderup
Hastrup (opr. Snoldelev-Hastrup lavet om til alternativt navn)
Kirkerup
Kisserup
Lille Valby (stavet som Ll Valby, så den vil fortsat dukke op som fejl?)
Nye Glim
Osager
Rye
Smidstrup
Tjæreby
Trællerup
Uglestrup

"Hvalsø" er ikke tilføjet, da Kirke Hvalsø allerede er med.
"Roskilde By" er ikke tilføjet, da Roskilde allerede er med.
"Skovhastrup" er tilføjet som alternativt navn for "Skov-Hastrup".
"Torkildstrup" er ikke tilføjet, da Torkilstrup allerede er med.

Ment som inspiration til andre, der vil kaste sig over at tilføje stednavne.
Hvilke problemer, man kan støde ind i.

mvh
Uffe Kousgaard