[Talk-dk] Karup by

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Tir Mar 4 22:34:46 UTC 2014

Hej Carsten

Forklaringen er meget enkel. Når man nærstuderer de omkringliggende
adressenoder vil man se følgende tag: "addr:city=Karup J" og da en vis tysker
ved navn Win32netsky ville oprette en bynode brugte han simpelthen det angivne
bynavn. Som udlænding kunne han jo ikke vide bedre.

Mere grelt ville jeg mene er at en for mig velkendt dansker har tilføjet et
wikipediatag bibeholdende det famøse "J"... (hvor den faktiske artikel er
uden).

Jeg har tilladt mig at rette disse ting

Mvh Michael