[Talk-dk] OSM off-line

Sonny B. Andersen sba at bukhmark.dk
Ons Maj 7 09:27:37 UTC 2014

ViewRanger kan det samme. osm, bing, mapquest m.m. Her kan du også købe kort fra de gamle leverandører, Ordnance Survey m.m. samt Geodatastyrelsen, fx har jeg et 1:100.000 kort, der er magen til det trykte topografiske atlas.

App'en findes til både iphone og android, og der er også et web-community <http://www.viewranger.com/en-gb> .

/sba-dk