[Talk-dk] OSM off-line

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Ons Maj 7 09:28:43 UTC 2014

Hej Kristian

Der er fx til Apples iPad denne "Maps With Me Lite, Offline Map" og
linket til i Apple Store for at hente den
https://itunes.apple.com/us/app/maps-with-me-lite-offline-map/id431183278?mt=8

I skrivende stund har Michael Andersen også nævnt denne app som god.
Vil tilføje at off-line tillader dig også at søge på POIs fx camping,
cafer, supermarkeder i nærheden af hvor du er. I Google Maps off-line
50x50 km kan man ikke søge off-line efter POIs. Dette er styrken ved
mange OSM off-line apps.

Vh
Søren Johannessen