[Talk-dk] Nedtagne vindmøller / huse

Ole Nielsen on-osm at xs4all.nl
Søn Maj 11 12:06:24 UTC 2014

Hej velkommen Lars

On 10/05/2014 22:33, Lars Gravengaard wrote:
> Hvad er proceduren angående nedtagne vindmøller / huse.

Der er vist ikke nogen standard procedure.
Jeg finder det en god ide ikke bare at slette objektet men at markere
det som værende ikke længere eksisterende. Ellers kommer der med stor
sandsynlighed en anden mapper som opdager en "manglende" vindmølle som
stadig er synlig i Bing luftfoto og tilføjer den igen. Min
standardprocedure er at tilføje "removed:" til hovedtagget f.eks.
removed:power=generator. Desuden tilføjer jeg gerne end_date=* hvis jeg
ved hvornår objektet forsvandt.

Ole