[Talk-dk] Nedtagne vindmøller / huse

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Søn Maj 11 12:23:25 UTC 2014

Hej

Med hensyn til diverse nedlagte/fejlbehæftede addresser vil jeg henvise til
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Vejnavne#Andre_fejl_i_adressepunkter.

Nu har adressedata jo så vidt jeg er opmærksom på ikke været
importeret/opdateret i ganske lang tid, så jeg er ikke sikker på hvor meget
fidus der egentlig er i at rode med disse ting.

Jeg har ikke nogen klar ide om hvorfor opdateringen ikke længere foregår, men
ville personligt sætte stor pris på hvis den kom igang igen.

Mvh
  Hjart