[Talk-dk] Vandre- og cykelruter på mobilen

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Tir Nov 11 14:54:58 UTC 2014

Det ser helt godt ud.
Prøv også at lege med "Kort / Menu Konfigurer kort / Optegningsmåde /
Bil|Cykel|Fodgænger".

Vælger man "Cykel", markeres veje med cykelstier med en blå stiplet linje.
Dette kan ligeledes forbedres (f.eks. giver cykelvisning af
"oneway=yes;cycleway=opposite" en ensrettet cykelsti i bilernes ensretning
- og "Bicycle=segregated" indtegnes slet ikke på kortet! Men det er ellers
en rigtig god start!