[Talk-dk] Interesse for import af 3, 8 millioner bygninger i OSM Danmark?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Ons Nov 19 17:38:16 UTC 2014

Til orientering - Følgende kommuner er  færdige og har fuld
dækningsgrad pt. Kolding, Jammersbugt, Frederikssund, Faxe, Stevns,
Dragør, Fanø, Morsø og Læsø

Vedr teknisk setup og spørgsmål -  Jeg vil godt vente med dette indtil
vi har fundet ud af om vi skal gøre det eller ej - Hvis ja nedsættes
et arbejdsudvalg og der bliver tid til afklaring og mere tekniske
spørgsmål her osv.

vh
Søren Johannessen